Obchodní podmínky a storno podmínky

Účastníci smluvního vztahu:

a) Prodejce: Penzion Černodolský mlýn, Chotiměř 48, 410 02, jejím provozovatelem je ČERNODOLSKÝ MLÝN, s.r.o. Osvoboditelů 36/11, Lovosice 410 02 , IČ: 06510604, DIČ: CZ06510604, zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddíle C, vložka 40427, (dále jen „prodejce“).

b) Objednatel: – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „objednatel“).

Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek společnosti ČERNODOLSKÝ MLÝN, s.r.o. – provozovna Penzion Černodolský mlýn (dále jen „VOP“), je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb v Penzionu Černodolský mlýn, VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání, pokud nejsou obchodní vztahy upraveny smlouvou, ve které je uvedeno jinak. Potvrzením Nabídky Prodejce, resp. Objednávky Objednatele/Klienta (dále jen „Nabídka“) – uznává Objednatel/Klient následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.

1. Ceny a služby

Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech Prodejce (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v Ubytovacím poukazu (dále jen Voucher), který je objednateli zaslán elektronickou poštou. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve Voucheru. Prodejce je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu, případně pobyt bez náhrady a jakékoliv finanční kompenzace Objednateli zrušit.

2. Zrušení pobytu Zákazníkem (Objednatelem)

Objednatel je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu info@cernodolskymlyn.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.

Storno poplatky při zrušení pobytu:
– do 30 dní předcházející příjezdu – žádný storno poplatek
– do 29 – 14 dní předcházející příjezdu – 50% z ubytovacích služeb
– do 13 – 7 dní předcházející příjezdu – 70% z ubytovacích služeb
– do 6 dní a méně předcházející příjezdu – 100% z ubytovacích služeb
– při nedojezdu (nenastoupení na pobyt) – 100% z ceny objednaných služeb

3. Platnost

Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru). Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jiné podmínky rezervace.

4. Platební podmínky

Objednatel je povinen uhradit cenu za služby poskytnuté ze strany Prodejce, jež jsou specifikovány v potvrzené Nabídce včetně těch, které byly objednány dodatečně. Objednatel se zavazuje poskytnout Prodejci (je-li požadováno) zálohu ve výši 50% a termínu splatnosti stanovených v Nabídce. Nebude-li záloha Objednatelem uhrazena ve sjednané výši a určeném termínu, vyhrazuje si Prodejce právo zrušit sjednanou rezervaci.

V případě objednání pobytu přes rezervační formulář na webových stránkách www.cernodolskymlyn.cz nebo v případě objednání služby na poslední chvíli, kdy již není možné postupovat podle postupu výše, je pobyt garantován kreditní/debetní kartou klienta, který prodejci poskytne o kartě bližší údaje (číslo karty, datum expirace, CVC kód).

Platba je považována za uskutečněnou až v okamžiku, kdy je připsána na účet Prodejce, jež je uveden na daňovém dokladu (faktura). Po dohodě s Prodejcem má Objednatel možnost zaplatit za poskytnuté služby hotově či platební kartou.

Dostane-li se Objednatel do prodlení s úhradou platby za poskytnuté služby, má Prodejce právo uplatnit po Objednateli vedle zaplacení dlužné částky také smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.

Veškeré platby budou uskutečněny v českých korunách (CZK).

5. Reklamace

Reklamaci služeb poskytnutých Prodejcem je Objednatel povinen uplatnit u osoby, jež podle potvrzené Nabídky zařizuje jeho objednávku, bezodkladně po zjištění nedostatků v místě jejich poskytnutí, tj. v provozovně Prodejce, příp. v písemné (elektronické) formě nejpozději následující den po skončení ubytování. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

6. Jurisdikce a ochrana spotřebitele

a) Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.

b) V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

7. Ostatní ujednání

Není-li Prodejce při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo objednávku zrušit, popř. ji přiměřeně změnit. Vyšší mocí se rozumí zejména válka, mobilizace, vnitřní nepokoje, konfiskace, stávka, výluka, poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom či při vnitřních nepokojích, vývozní a dovozní omezení, exploze, epidemie, nedostatek materiálu zapříčiněný z výše uvedených důvodů; v případě zásahu vyšší moci není Objednavatel oprávněn uplatňovat vůči Prodejci žádné sankce či ekvivalentní nároky.

V Lovosicích dne 20. 9. 2024
ČERNODOLSKÝ MLÝN, s.r.o.